czwartek, 20 lutego 2014

Zdjęcia już wkrótce...

Witajcie Kochani!

W związku z licznymi prośbami o portretowe zdjęcia psiaków, bardzo proszę o jeszcze odrobinę cierpliwości. Na chwilę obecną w momencie kiedy ja zajmuję się psiaczkami, mój mąż zajmuje się naszym dzieckiem, a do zrobienia szczegółowych zdjęć przydałaby się jednak pomoc, dlatego na razie wrzucałam to co byłam w stanie zrobić sama, bez dbałości o szczegóły i dobre światło, chciałabym jednak by te pojedyncze zdjęcia były nieco bardziej profesjonalne, dlatego umówiłam się już na sobotę z przyjaciółką i jeśli wszystko "wypali" to postaram się w weekend zamieścić owoce naszej pracy.


Nagrywałam również wiele filmików ale większości niestety ze względu na rozmiar nie mogę tutaj zamieścić, gdyż pojawiają się błędy, ostatni który przeszedł nie wiem dlaczego jest „do góry nogami” ;/ szkoda bo to naprawdę sympatyczne nagrania, ale mam nadzieję, że wynagrodzę Wam ten brak dobrymi zdjęciami… zatem do weekenduJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz