sobota, 1 lutego 2014

Szczenięta Golden Ratriever - już są na świecie!!!!

Witajcie Kochani, wszyscy Ci którzy z niecierpliwością oczekiwali i kibicowali szczeniętom Rossy!

Wreszcie mogę z radością obwieścić, że Rossa urodziła!!!
31 stycznia na świąt przyszło DZIESIĘCIORO!!!! SzczeniątJJJJ w tym aż siedem suczek i trzy pieski, większość w złotym kolorze.

Pierwsza doba za nami, więc jest dobrze. Początek nie był łatwy, gdyż Rossę chyba przeraziła liczebność przychówku a nagła wysoka gorączka mojego dziecka tuż po porodzie Rossy i nieco nerwowa atmosfera dodały oliwy do ognia, ale już jest lepiej świeżo upieczona mama wydaje się być już wypoczęta, bo odespała poród i przede wszystkim jest zrelaksowana. Już świetnie ogarnia opiekę nad ferajną i widać, że czerpie z tego wreszcie radość.

Niestety moje 1,5 roczne dzieciątko wciąż ma wysoką gorączkę, dlatego wybaczcie, że nie obdzwaniam Was teraz Wszystkich z dobrą nowiną. Wymyśliłam sobie, że będzie mi dużo łatwiej przedstawiać tutaj wszystkie informacji zdjęcia do których będziecie mieli wgląd wszyscy. Ułatwi to Wam śledzenie rozwoju, przegląd szczeniąt i późniejszy wybór, a mnie zaoszczędzi wiele czasu związanego z rozmowami z każdym z osobna, którego przy tylu psiakach i małym dziecku i tak mam niewiele;)

Zatem na dziś zamieszczam zdjęcia z pierwszej doby życia maluszków oraz krótki opis przebiegu porodu. Od drugiej doby życia postaram się zamieszczać co jakiś czas spostrzeżenia wynikająca z obserwacji i wczesnej stymulacji szczeniąt. Wkrótce zamieszczę również post dotyczący zasad rezerwacji, ale muszę to jeszcze przemyśleć. Na dziś to wszystko. Pozdrawiam  J














ROSSA Algarobos – przebieg porodu
III miot, poród bez komplikacji, suczka radziła sobie bardzo dobrze, wszystkie maluszki urodziły się żywe.
Data 31.01.2014
19:15 Kremowa suczka, 479g – wstążka biała
19:30 Ciemnozłoty piesek (bardzo ciemny), 484g – wstążka niebieska
19:55 Złota suczka (jaśniejsza plamka na czole), 450g – wstążka żółta
20:45 Jasnozłota suczka(jaśniejsza plamka na czole), 449g – wstążka biała z paskiem
21:18 Złoty piesek, 441g – wstążka niebieska z paskiem
21:35 Złoty piesek, 424g – wstążka niebieska w gwiazdki
21:55 Złota suczka, 444g – wstążka żółta z paskiem
22:15 Złota suczka, 440g – wstążka żółta w gwiazdki
22:45 Złota suczka, 464g (miała niewielki problemy ze ssaniem, ale w końcu się udało) – wstążka zółta w prążki
23:00 Złota suczka, 446g (nałykała się nieco wód) – wstążka biała w gwiazdki


4 komentarze:

  1. Gratuluję,są cudne,od rana zaglądałam czy już coś wiadomo.dzielna mama.

    OdpowiedzUsuń
  2. Są takie słodkie, gratuluję mamusi

    OdpowiedzUsuń
  3. GRATULACJE!!! Słodkie i śliczne te szczeniaki. Odkąd się dowiedziałam o przyszłym miocie Rossy, gorąco kibicowałam szczęśliwej mamusi. A teraz z niecierpliwością czekam na pieska...

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie czy mają Państwo szczeniaczki Golden ?

    OdpowiedzUsuń