poniedziałek, 17 marca 2014

Golden Retriever - szósty tydzień

Kochani,

W sprawie naszych złotych milusińskich – dzisiaj zrobiłam testy, zatem tak jak wspominałam proszę każdego o kontakt w celu ustalenia wyboru. Można dzwonić od jutra w zasadzie od godziny 6 rano. Dzisiaj jeszcze nie gdyż teraz mam trochę pracy, a wieczorem będę analizowała wyniki w odniesieniu do moich notatek. Na dziś zamieszczam dla Was galerie, aby jutro w rozmowach uwzględnić również preferencje wizualne. Z ewentualnymi odwiedzinami musimy „wyrobić” się do czwartku, gdyż w piątek maluszki mają już wyrabiane dokumenty i muszę wiedzieć, który jest czyjJ. Jutro i pojutrze jestem w domu cały dzień, w czwartek prowadzę zajęcia pomiędzy 13, a 15.

Chciałabym w tym miejscu bardzo serdecznie podziękować Pani Magdalenie Wysockiej oraz jej mężowi Adrianowi, za zrealizowanie poniższych sesji zdjęciowych w grupie oraz portretowych, fotografie są przepiękne i bardzo profesjonalneJ dziękuję baaaaardzo serdecznie, gdyż zaoszczędziło mi to wiele pracyJno a maluszki i Rossa dziękują za prezentyJ


Ps. Z powodu BC, które rozchodzą się do nowych domów nie zważyłam jeszcze GR, wieczorem zamieszczę tabelę z wagą z dziś. 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz