poniedziałek, 8 października 2012

Wracamy:)


Tak jak obiecywałam, wracamy do blogowania od października. Mam nadzieję, że tym razem nie będzie już żadnych problemów technicznych.

Na początek kilka wspomnień. Wakacje upłynęły nam dosyć leniwie i w większości pozytywnie. Niestety wydarzyło się i coś niezwykle smutnego. Odszedł od nas nasz wieloletni przyjaciel, nasz obrońca, pies który tak wiele mnie nauczył. Argo na zawsze pozostanie w mojej pamięci i głęboko w sercu.

Oto zdjęcia Argo w latach „świetności”








I fotka siwiutkiego już kochanego staruszka…



Nasza psia gromadka ma się dobrze. Starałam się ćwiczyć z Suzi agility w miarę możliwości, w sierpniu i wrześniu miałyśmy małą przerwę planujemy jednak wrócić do tego gdy tylko moje zdrowie na to powoliJ
Planujemy również kryć nasze sunie, a w zasadzie Dumka już została pokryta i czekamy na potwierdzenie ciąży. Abi natomiast właśnie zaczęła się cieczka wiec i tu planujemy randkę. Będę na bieżąco informować o wszystkich szczegółach
Pozdrowienia z mojego kawałka nieba



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz